Statisticile E-mailurilor

Pentru a vedea statistici despre trimiterea e-mailurilor mergi la Rapoarte [1.1.] > pagina Detalii campanii [1.2.]. Trimiterile sunt aranjate în ordinea descrescătoare a datei lor de intrare.

01_email_statisztikak

Deschiderea E-mailului

Poșie vedea rata de deschidere a e-mailului prin

  • dispozitiv (Desktop/Telefon/Tabletă) [2.1.] și
  • platformă (Windows/Mac/iPhone/Android/etc.) [2.2.].

Email megnyitás
eszköze

Rata de deschidere

În coloana deschisă poți vedea procentajul e-mailurilor deschise [3.1.].

Dacă dai click pe un număr, poți afișa cardurile relevante, poți găsi mesajele e-mail în Istoric.

MiniCRM urmărește deschiderea e-mailurilor prin inserarea unei imagini foarte mici, invizibile în e-mail. Dacă imaginea este încărcată, poți fi sigur că acel client a deschis e-mailul. Totuși, dacă acel client nu permite afișarea imaginilor în e-mailul său (făcând click pe Display images) sistemul nu poate urmări deschiderea e-mailului.

Átkattintási
arány

Rata de Click

Dacă e-mailurile în masă conțin link-uri de urmările a ratei de click, MiniCRM poate măsura cât de multe persoane au dat click pe acestea.

Rata de click e calculată pe baza numărului de mesaje deschise și nu pe mesajele trimise. Deci, în coloana Mesajelor pe care s-a dat click poți vedea procentajul [4.1.] e-mailurilor în care link-ul/link-urile au fost „clicked”.

Dacă dai click pe un număr, poți afișa cardurile relevante. Dacă dai click pe un card, poți găsi mesajele e-mail în Istoric. Dacă cineva a dat click pe un link, MiniCRM consideră e-mailul deschis. În coloana următoare, este afișat modul trimiterilor:

  • O singură dată One-off: Se aplică trimiterilor care sunt setate acum și e-mailurile sunt trimise imediat.

  • Programate sau sincronizate: Se aplică trimiterilor care sunt setate acum, dar e-mailurile sunt programate să fie trimise mai târziu.

  • Regulat: Se aplică secvențelor de follow-up.

Átkattintási
arány

Analize detaliate

Dacă dai click pe o trimitere [5.1.] poți vedea detalii despre aceasta [5.2.]. - Card: îți arată numărul de carduri implicat în trimiterea/ secvența de follow-up respectivă.

  • Card nou: îți arată numărul de carduri care a fost adăugat secvenței de follow-up/trimiterii într-o anume perioadă de timp.

  • Active: îți arată numărul acelor carduri care au o persoană de contact cu o adresă de e-mail activă, care funcționează.

  • Trimise: îți arată numărul e-mailurilor trimise.

  • Livrate: îți arată procentul e-mailurilor care au fost livrate cu succes.

  • Deschise: îți arată procentul e-mailurilor care au fost considerate deschise.

  • Clicked: îți arată procentajul acelor destinatari care au dat clik pe un link (rezultatul a fost obținut prin opțiunea Click de urmărire).

  • Dezabonate: îți arată procentajul destinatarilor ale căror adrese de e-mail sunt dezabonate (ei s-au dezabonat).

  • Omise: îți arată procentajul acelor carduri care sunt implicate în secvențe de follow-up/trimiteri, dar trimiterile au fost fără succes. Motivul: adresa de e-mail este inactivă, clientul s-a dezabonat sau există un duplicat (e-mailul este trimis numai unuia dintre carduri) .

Dacă setezi Contact: Status E-mail > condiția Activă înainte de trimitere, doar adresele de e-mailuri care funcționează vor fi implicate în trimiterea e-mailurilor.

Részletes
elemzés

Részletes
elemzés