Unirea Clienților Duplicați

Caută, Filtrează și Unește Duplicatele

Administratorii pot uni companii sau persoane fizice care sunt înregistrate de două ori în Setări [1.1.] pagina DeDuplicare [1.2.].

Duplikált cégek
összevonása

Deschizând pagina, sistemul caută contactele duplicate, afișează numărul lor și pe listează pe primele 25.De asemenea, poți căuta o companie/ persoană fizică folosind Câmpul Căutare [1.3.]. Poți vedea datele duplicate în mijloc [1.4.], iar pe părțile laterale dreapta și stânga, poți vedea statusul curent al fiecărui contact separat [1.5.].

Unindu-le, companiile/ persoanele fizice care se află în partea stângă și în partea dreaptă se vor converti într-una singură. Cardurile lor și persoanele de contact vor fi unite într-un singur card și adăugate la categoria companiilor și persoanelor fizice unite. Poți alege una dintre variantele următorare: [1.6.]:

  • Unește
  • Sari peste momentan
  • Sari întotdeauna

După ce ai selectat o acțiune pentru fiecare client, click pe butonul [Procesare deduplicare] [1.7.].După îndeplinirea acțiunii selectate, sistemul arată rezultatul și caută automat alte următoare contacte și afișează alte 25 dintre ele.

Duplikált cégek
összevonása

Ulterior, poți filtra contacte duplicate alegând condiția Contact: Unește date [1.8.].

Pentru mai multe informații, vezi: Filtre

Duplikáció összevonás
dátuma

“Datele companiei care figurează în imagini sunt date false, inventate pentru testare.”