Deduplicare și lista neagră

 

Deduplicare

Această funcție va verifică baza de date pentru a găsi companii sau contacte duplicate, în acest fel te vei asigura că baza ta de dată este una corectă.

Pentru a accesa zona de deduplicare va trebui să dai click pe <Setări> apoi în bară albastră din partea de sus a ecranului vei vedea butonul .

În această pagină sistemul îți va returna o lista cu oportunități (carduri sau contacte) pe care el le consideră similare și pot fi asociate. Este foarte important să verifici aceste sugestii și să te asiguri că ele sunt corecte și doar apoi să le asociezi.

Funcția va asigna toate contactele și datele companiei principale. În partea stânga și dreapta vei vedea datele cardurilor care ar putea fi asociate, iar pe mijloc cum va arată oportunitatea după asociere.

În funcție de situație ai 3 opțiuni din care poți alege:

  • Unește: asociază oportunitățile respective
  • Sări acum: nu îți va mai sugera acea pereche de oportunități până la următorea logare în zona de deduplicare
  • Sări pentru totdeauna: nu îți va mai sugera acea pereche de oportunități deloc

După ce ai trecut prin lista de deduplicare și ai ales opțiunea corespunzătoare la fiecare pereche vei putea apasă pe butonul “Procesare” pentru a finaliza acțiunea.

Sistemul va procesa acele oportunități și îți va arată următoarele sugestii dacă ele există.

 

Lista neagră

Din momentul în care vei începe să trimiți email-uri din MiniCRM, în zona de “lista neagră” vei avea o evidență a statusurilor adreselor de email din sistem.

Pentru a accesa funcția de “Lista neagră” va trebui să mergi la  <Setări> apoi în bară albastră vei găsi butonul <Lista neagră>.

Sunt 3 statusuri în care vei regăși adresele de email din sistem:

Activare – Email-urile din acest status vor apărea cu caractere albastre (hiperlink) în sistem. Acestor adrese le vei putea trimite email-uri personalizare sau în masă.

Dezabonare – Aceste adrese vor apărea pe un fundal negru în sistem și le vei putea trimite doar email-uri personalizate.

O adresa de email va ajunge în statusul Dezabonare în 2 situații:

  • Dacă clientul apasă pe butonul ‘dezabonare’ dintr-un email în masă primit din partea ta.
  • Dacă administratorul dezaboneaza această adresa manual din zona de ‘lista neagră’, la cererea clientului, apasand pe butonul “email dezabonat”.

Adresa de email nu funcționează – Aceste adrese vor apărea în sistem pe un fundal roșu.

O adresa de email va intră în acest status în cazul în care email-ul trimis spre această adresa este returnat.

Motivele returnării ar putea fi: adresa de email nu există, a fost ștearsă, conține greșeli gramaticale, nu mai e activă.