Administarea informațiilor cu privire la client

Administrarea datelor de contact

Poți salva informații despre client (ID, Contacte, detalii personale) pe Cardurile de contact. Le poți accesa apăsând click pe numele companiei/ persoanei [1.] sau prin rezultatele generate în urma căutării.

Pe cardurile clienților poți vedea următoarele informații: nume, pagină web, număr de telefon setat ca implicit, adresă de e-mail și adresa la care se află compania, dar și o descriere scurtă despre acel client [1.1.]. Pe lângă toate astea, poți vizualiza informații cu privire la persoana de contact: nume, statutul pe care îl deține în cadrul companiei, număr de telefon, adresă de e-mail și adresa persoanei respective [1.2.].

Persoana de contact implicită a unui card apare în dreapta cardului [1.3.].

Kapcsolatok kezelése a
MiniCRM-ben

Adăugarea noilor clienți

Poți adăuga un nou client adăugând un card:

  • în cadrul modulelor, în lista de carduri (click pe [Oportunitate nouă]);
  • în lista de căutare, dacă nu s-a găsit niciun card cu acel nume în urma căutarii (click pe [Card nou]).

Pentru mai multe informații, vezi: Adăugarea Noilor Clienți, Carduri

Contacte

Poți edita informațiile cu privire la clienții tăi (ID, Contacte, detalii personale) oricând:

  • Folosind motorul de căutare: caută un client [2.1.] și apasă click pe un card [2.2.].
  • Pe carduri: în cadrul modulului selectat, click pe cardul clientului, apoi pe numele companiei/persoanei în Contacte.

Modificarea informațiilor prin intermediul opțiunii de căutare

În cazul în care e vorba de o Persoană fizică, cardul de contact al acelei persoane se încarcă și poate fi vizualizat, în cazul unei Companii, cardul de contact al companiei se încarcă și poate fi vizualizat.

04_elerhetosegi_adatok_szerkesztese

Pentru a introduce informații sau personaliza câmpuri ale unui card de contact, click pe iconița ce semnifică o Cheie și apare lângă câmpul respectiv [2.3.].

Pentru mai multe informații, vezi: Personalizarea Câmpurilor

Pentru a vizualiza și edita datele unei persoane de contact, click pe numele acelei persoane sau pe iconița ce semnifică un Creion [2.4.].

05_kontakt_adatlap

Modificarea informațiilor direct în carduri

Pentru a adăuga informații noi sau a modifica informații care deja există, click pe nume în cardul clientului, în Contacte [2.5.]. Poți modifica datele persoanei de contact ale unei companii sau client persoană fizică, direct pe cardul care se încarcă. Doar companiile pot avea o persoană de contact; în cazul unui client persoană fizică, persoana de contact este setată implicit (clientul în cauză).

Pentru a personaliza câmpurile unui card de contact, click pe iconița de tip Cheie alăturată câmpului [2.3.].

Pentru mai multe informații, vezi: Personalizarea Câmpurilor

Pentru a vizualiza și edita detaliile unei persoane de contact, click pe numele persoanei sau pe iconița de tip Creion [2.4.].

Kontakt
adatlap

Ștergerea clienților

Cardurile care au fost mutate la Coșul de gunoi pot fi șterse definitiv. Poți șterge persoana de contact implicită sau compania și toate contactele ce îi urmează, de asemeni.

Pentru mai multe informații, vezi: Structura Cardurilor, Administrarea Sarcinilor > Eliminarea cardurilor

Pentru a șterge un client, deschide unul dintre cardurile lui.

Pentru mai multe informații, vezi: Opțiunea Căutare

  1. Persoană fizică: șterge orice card al clientului (mută-l la Coșul de gunoi) și selectează opțiunea Ștergere permanentă. Pentru a șterge toate informațiile, selectează “Contact + toate cardurile”.

  2. Persoana de contact: poți șterge doar persoanele de contact implicite, mutând cardurile lor la Coșul de gunoi și ștergându-le definitiv. Dacă vrei să:

    • ștergi persoana, dar să îi păstrezi cardurile, va trebui, mai întâi, să setezi o nouă persoană de contact implicită pentru toate acele carduri. Apoi, vei crea un nou card pentru persoana de contact pe care dorești să o ștergi și vei selecta opțiunea Contact + toate cardurile.
    • ștergi persoana + cardurile acesteia, mută oricare dintre cardurile sale la Coșul de gunoi și selectează opțiunea Contact + toate cardurile.
  3. Dacă vrei să ștergi compania + persoanele de contact + cardurile, mută un card la Coșul de gunoi, apoi șterge-le definitiv selectând opțiunea Companie + toate contactele + toate cardurile.

Ștergerea definitivă este ireversibilă și implică ștergerea TUTUROR informațiilOR adiacente (E-mailuri, Sarcini etc.)!

Înregistrarea noi persoane de contact

Poți să adaugi persoane de contact companiilor în carduri, la Contacte și pe cardurile de contact la Persoane de contact. Pentru a face asta, click pe [Contact nou] [3.1.].

Doar companiilor se pot adăuga mai multe persoane de contact. Dacă, în sistem, clientul tău este înregistrat ca persoană fizică, nu există butonul [Contact nou] pe cardul/cardul de contact al clientului.

Poți seta noua persoană de contact ca persoana de contact implicită pentru acel card mutând cursorul pe numele persoanei selectate și apăsând click pe bifă [3.2.]. În cazul unei persoane fizice, această persoană este persoana de contact implicită.

09_uj_kapcsolattarto_szemely_felvetele

Ștergerea persoanelor de contact

Click pe numele persoanei de contact [4.1.] pe un card, la Contacte sau pe un card de contact, la persoane de contact. Apoi click pe Alege altă companie [4.2.]. Dacă persoana de contact selectată este mutată la o altă companie, tastează numele noului client în câmpul Setează Afacerea. Dacă nu e important să știi unde este mutată persoana, lasă acest câmp gol. Pentru a salva modificările, click pe butonul [Salvează] [4.3.].

12_alapertelmezett_kapcsolattarto_eltavolitasa

Dacă persoana pe care vrei să o ștergi este persoana de contact implicită a unui card și vrei să păstrezi acel card, setează o nouă persoană de contact implicită pentru acel card, înainte de a o șterge pe cea precedentă. Dacă nu setezi o altă persoană de contact, compania și persoana de contact (sau persoanele, dacă sunt mai multe) vor fi mutate de pe card. Pentru a seta o nouă persoană de contact, mută cursorul pe numele acesteia și click pe bifă.

Dacă o companie are mai mult de un card, verifică dacă aceeași persoană este setată ca persoană de contact implicită și pe celelalte carduri. Dacă da, urmează pașii anteriori.

Gestionarea cardurilor clienților

Pentru a vizualiza cardurile unui client și statusurile în care se află, încarcă unul dintre carduri. Toate cardurile adiacente sunt afișate în partea dreaptă a cardului selectat [5.1.].

Pentru a încărca un card, click pe numele lui.

Pentru a adăuga un nou card clientului respectiv, click pe butonul [Card nou][ de pe card sau cardul de contact și selectează un modul [[5.2.][.

Ügyfél adatlapjainak
kezelése

Pentru mai multe informații, vezi: AdăugArea Noilor Clienți, Carduri

“Datele companiei care figurează în imagini sunt date false, inventate pentru testare.”