Campanii de marketing

Cu MiniCRM poți face campanii de marketing targetate în funcție de criteriile deja completate în sistem.

Setarea unei campanii de marketing

Pentru a seta o campanie va trebui să parcurgi următorii pași:

  1. Creează un șablon de email.
  2. Creează un filtru pentru a secționa doar clienții cărora vrei să le trimiți această campanie
  3. Configurează și trimite campania

Odată șablonul și filtrul salvate vei putea apasă pe butonul <Trimite mesaj>.

În următorul ecran va trebui să configurezi campania:

  1. Alege șablonul salvat în prealabil
  2. Către cine vrei să meargă acest email (persoană principala, toate persoanele, companiei)?
  3. De pe ce adresa vrei să trimiți campania.
  4. Poți programa această campanie în cazul în care nu vrei să o trimiți acum.

O altă funcționalitate ce te va ajuta în eficientizarea campaniei tale este  TEST A/B. Cu ajutorul ei poți testa 2 subiecte diferite ale email-ului tău și astfel sistemul le va trimite pe ambele unui eșantion iar cel care are cea mai bună rată de dechidere va fi trimis clienților. 

În cazul în care vrei să te folosești de această opțiune, după setarea campaniei va trebui să apeși pe tab-ul “Test A/B”. Aici vei putea seta următoarele: 

  1. Șablonul A
  2. Șablonul B
  3. Procentul cardurilor spre care vor fi trimise mailurile A și B. Rată de trimitere va fi 50-50. După test ceilalți clienți vor primi mail-ul care va avea cea mai bună rată de deschidere.
  4. Cât timp să aștepte sistemul rezultatele până să trimită mail-ul cu cea mai bună rată.

Verificarea campaniilor

Ai două moduri în care poți verifică rezultatele campaniei tale:

  1. Folosindu-te de un raport numit “Detalii campanii” pe care îl vei găsi în zona de Raportare al modulului de unde ai trimis campania.

Acest raport îți va oferi următoarele KPI-uri:

        a. Spre câte carduri a fost trimisă campania ta

        b. Cât la sută din cei care au primit mail-ul l-au și deschis

        c. Câți la sută au și dat click pe un link din email

        d. Numărul de email-uri trimise în acea campanie

Poți să dai click pe oricare din numerele din acest raport și o nouă fereastră ți se va dechide cu cardurile care corespund acelui KPI.

  1. Folosind un filtru: 

În  secțiunea de filtre vei avea o categorie dedicată emailurilor. Acolo vei putea folosi condiția “Email: Secvență de follow-up” pentru a filtra pe o anume campanie și condițiile “Clicked” și “Deschis” pentru a vedea cardurile unde email-urile au fost deschide sau s-a dat click pe un link.