Follow-up automatizat (e-mail, SMS, sarcină)

Afișarea secvențelor de follow-up

Pentru a afișa secvențele active și inactive de follow-up dintr-un modul, click pe Secvențe de Follow-up [1.1.].

Le poți filtra prin Status (Activ sau Inactiv) [1.2.] și Tip (Status sau Filtru) [1.3.] prin click pe o categorie.

Dacă ai început trimiterile programate și nu le-ai filtrat după tip, ele sunt oricum afișate în lista secvențelor de follow-up.

Pentru mai multe informații, vezi: Trimiterea E-mailurilor (e-mail în masă))

automatizmusok

Secvențele de Follow-up pot fi create în funcție de:

  • Status
  • Filtru

Crearea secvențelor de follow-up

Pentru a crea o nouă secvență de follow-up, click pe butonul [Secvență de follow-up nouă] [2.1.]. Completează câmpurile și click pe [Adaugă] [2.2.]. 02_uj_automatizmus

03_uj_automatizmus2

Tip

Poți alege din două tipuri:

  • Status: Șabloanele vor fi trimise și sarcinile vor fi desemnate cardurilor filtrate prin statusul selectat.
  • Filtru: Mesajele vor fi trimise clienților și colegilor tăi și sarcinile vor fi desemnate utilizatorilor în funcție de cardurile filtrate pe baza condițiilor din filtru.

Criteriu

Poți selecta un anume status sau filtru. Cardurile care aparțin acelor statusuri/filtre vor intra în secvențe de follow-up.

**Doar o singură secvență de follow-up poate fi setată pentru un criteriu** (ex. pentru un status). Dacă un status/filtru nu este inclus pe lista cu valori, înseamnă că o secvență de follow-up a fost deja setată pentru acesta. În acest caz, pot fi efectuate noi setări editându-le pe cele existente.

Doar proiecte noi

Dacă bifezi opțiunea Numai proiecte noi, vor primi mesajele numai acei clienți ale căror carduri sunt adăugate la secvențele de follow-up sequence după ce au fost create.

Persoana de contact din cardurile care sunt deja în statusurile/filtrele selectate nu va primi mesajele. **Acest câmp nu poate fi modificat mai târziu.**

Setări

Următoarele categorii pot fi adăugate secvențelor follow-up:

E-mail Clientului

Adăugând această categorie, poți trimite mesaje de tip e-mail adreselor ide e-mail mplicite ale clienților. Poți adăuga două șabloane (versiunea “A” și “B”).

MiniCRM produce statistici separate cu pe baza acestor șabloane în rapoartele despre e-mailuri.

Șabloanele A/B pot fi folosite pentru mai mult de un pas. Un destinatar va primi mereu aceeași versiune astfel încât să poți încerca subiecte diferite și tipuri diferite de comunicare și să îți poți îmbunătăți versiunea care are o rată mai mare de deschidere și de click.

08_email_ugyfelnek

SMS Clientului

Prin adăugarea acestei categorii, poți trimite mesaje de tip SMS, automat, numerelor de telefon implicite ale clienților.

09_sms_ugyfelnek

E-mail Utilizatorului

Adăugând această categorie, poți trimite sarcini colegilor tăi și le poți reaminti despre evenimente și sarcini în mesaje de tip e-mailuri. Clienții nu vor primi aceste mesaje.

09_email_felhasznalonak

Sarcină Utilizatorului

Adăugând această categorie, poți atribui sarcini automat utilizatorilor. Aceștia vor fi afișați sub sarcini pe cardurile relevante. Numai utilizatorii pot primi aceste sarcini.

10_teendo_felhasznalonak

Pașii editării

Pentru a adăuga o categorie, apuc-o și mut-o în partea stângă.

Pentru a salva setările, click pe [Salvează] [3.1]

Pentru a modifica un pas, click pe iconița tip Cheie [3.2.].

Pentru a schimba poziția pașilor în secvențele de follow-up, apucă acea căsuță și mut-o sus sau jos [3.3.].

Pentru a șterge un pas, click pe iconița roșie de lângă [3.4.].

11_automatizmus_lepeseinek_testreszabasa

Zile de întârziere între mesaje [3.5.]

Aici poți seta câte zile să treacă între trimiterea mesajelor. Dacă setezi primul mesaj și introduci un număr în câmpul de acolo, mesajul va fi trimis două zile mai târziu după ce a fost adăugat la secvențele de follow-up. (ex. 2).

Pentru mai multe informații, vezi: Trimiterea E-mailurilor (e-mail în masă)Trimiterea e-mailurilor

Sincronizarea [3.6.]

Mesajul va fi trimis la data (ziua și ora) stabilită aici.

Dacă selectezi o zi din lista verticală, mesajul este trimis în ziua selectată, chiar și în cazul în care condițiile sunt îndeplinite înainte.

Dacă selectezi opțiunea Orice zi, mesajul va fi trimis imediat ce toate condițiile sunt îndeplinite.

Dacă selectezi opțiunea Zi de lucru, sistemul trimite mesajul doar în timpul săptămânii, după ce sunt îndeplinite toate condițiile. În cazul în care condițiile sunt îndeplinite în week-end, mesajul va fi transmis abia luni.

Aceeași logică se aplică și opțiunii Weekend.

Poți alege o oră din cele 24 ale unei zile. În cazul în care selectezi opțiunea Oricând, mesajul va fi trimis imediat ce sunt îndeplinite toate condițiile.

Șasblon de E-mail/SMS/Sarcină [3.7.]

Pentru a alege un șablon de e-mail, sms sau sarcină, click pe Alege șablon.

Poți selecta două șabloane de e-mail ( versiunea “A” și “B”).

Pentru mai multe informații, vezi: Setări > E-mail Clientului

Destinatar [3.8.]

Poți alege destinatarul din lista verticală.

Expeditor [3.9.]

În cazul mesajelor de tip e-mail sau SMS, poți alege un Expeditor.

14_automatizmus_lepeseinek_testreszabasa4

Activarea și dezactivare

După editarea și efectuarea setărilor, apăsați pe butonul [Activare] [4.1.].

15_automatizmus_aktivalasa

Pentru a dezactiva o secvență de follow-up, click pe butonul [Dezactivare] [4.2.].

16_automatizmus_lekapcsolasa

Controlul secvențelor de Follow-up

  • Controlul secvențelor de follow-up gestionează (ține cont de) secvențe de follow-up active.
  • Controlul secvențelor de follow-up control se execută la fiecare 15 minute, deci e posibil ca după ce ai creat o nouă secvență de follow-up să fie nevoie să aștepți 15 minute pentru a vedea cardurile pe listă.
  • Durata trimiterilor depinde de cantitatea (numărul) de mesaje ce trebuie trimise.
  • Doar un singur pas este realizat în timpul executării unei secvențe de follow-up. Deci, este recomandat să se stabilească cel mai important pas ca și primul ce trebuie efectuat.
  • Dacă ai programat un pas pentru o zi anume (ex. pentru Luni), mesajul va fi trimis în acea zi. Dacă eșuează, trimiterea va fi efectuată abia săptămâna viitoare, luni.

Statistici pentru E-mailuri

Pnetru a vedea statistici despre trimiteri, click pe butonul [Raport] [5.1.].

Email statisztikák
megtekintése

Statisticile arată câte mesaje tip e-mail au fost trimise printr-o secvență de follow-up într-o perioadă dată și rata lor de deschidere și de click, dar și rata de dezabonare. Pentru mai multe informații, vezi: Statisticile E-mailurilor

Spam

În ceea ce privește Spam-ul, MiniCRM aplică Politica zero de toleranță. Pentru mai multe informații, vezi: SPAM: Toleranță Zero