Analizarea Câmpurilor

Pentru a se afișa rapoarte, click pe Rapoarte [1.1.] într-un modul. Analizarea câmpurilor nu este afișată implicit. Pentru a vedea câmpurile analizate, click pe [Raport nou] [1.2.].

01_riportok

01_riportok

Filtrarea condițiilor

Analiza câmpurilor

Dacă dai click pe butonul [Adaugă câmp] [2.1.], poți alege unul din lista verticală care poate fi găsită în sistem [2.2.].

02_szuresi_feltetelek

03_mezo_hozzaadasa

Card creat la [2.3.]

Selectează o perioadă pe care vrei să o evaluezi.

Este recomandat să selectezi o perioadă mai lungă.

Status [2.4.]

Selectează un status pe care vrei să îl evaluezi.

Gruparea [2.5.]

Gruparea depinde de perioada pe care ai selectat-o inițial.

De exemplu, dacă evaluezi o perioadă de un an, este recomandat să selectezi gruparea lunară. Dar dacă evaluezi o perioadă de o lună este recomandat să selectezi gruparea săptămânală sau gruparea întreagă.

Deținător [2.6.]

Alege un Deținător din rândul celor activi sau selectează opțiunea Oricare.

04_tovabbi_szuresi_feltetelek

Eficiența canalelor de marketing

În modulul Vânzări, adaugă câmpul sursa Leadului, selectează Ultimele 365 de zile și statusul Câștigați.

Dacă rezultatul arată că Google generează mai mulți clienți decât Expo, este evident că ar trebui să investești mai mult în promovare (reclame) online.