Adăugrea Noilor Clienți, Carduri

În module diferite, informațiile și sarcinile corelate cu clienții tăi sunt salvate pe carduri. Aceluiași client îi pot fi adăugate mai multe carduri.

Adăugarea manuală

Pentru a adăuga un nou card unui client care deja există în sistem sau unuia nou, click pe butonul [Oportunitate nouă] [1.1.] în Modulul selectat.

01_uj_adatlap_felvetele

Dacă vrei să cauți un nume (companie/persoană) dar elementul căutat nu poate fi găsit, poți adăuga un card unui client nou prin click pe butonul [Card nou] [1.2.] și selectând o opțiune.

02_kereses_uj_adatlap

Dacă adaugi un card unui client nou, primul pas este să adaugi informațiile cu privire la persoana de contact și companie. Se cere să salvezi măcar informațiile cu privire la una dintre acestea. Contactele pot fi modificate mai târziu.

Adăugarea persoanei de contact

Pentru a adăuga o persoană de contact implicită pe card, completează câmpurile ce apar sub Legenda Persoanei de contact [1.3.]. Adăugarea numelui și prenumelui este obligatorie, dar câmpurile cu privire la Funcție, E-mail și Număr de telefon sunt opționale.

Atunci când tastezi o informație căutată în câmpurile Prenume, Nume, E-mail sau Număr de telefon, sistemul îți oferă toate acele nume care au fost inițial introduse și corespund datelor căutate. Selectând o persoană de contact care deja există în sistem, poți adăuga un nou card clientului. Persoana selectată va fi persoana de contact selectată ca implicită în cardul respectiv. Mai exact, în cardul unei companii pot exista mai multe persoane de contact, nu doar una, însă prima persoană introdusă este automat setată ca implicită - apare prima în listă.

Adăugarea informațiilor despre companie

Adăugarea numelui companiei (afacerii) respective este obligatorie, dar câmpurile Website, E-mail și Număr de telefon sunt opționale. [1.5.].

Atunci când tastezi o informație căutată în câmpul Numele companiei, sistemul îți afișează acele companii care au fost introduse inițial și ale căror nume corespund cu informația căutată. Selectând o companie care există deja în sistem, poți adăuga cu ușurință un nou card acelui client.

Dacă dorești să creezi un card pentru o companie care există deja în sistem, poți selecta o persoană de contact setată ca implictiă din lista de Contacte, după ce selectezi compania. Poți alege dintre persoanele de contact ale acelei companii sau poți adăuga una nouă, prin click pe + Contact nou [1.4.].

Informațiile adăugate pot fi apoi modificate în secțiunea Contacte.

Adăugarea informațiilor de bază Atunci când adaugi un client/card nou, poți alege un Status [1.6.] pentru cardul respectiv. De asemeni, poți selecta un utilizator (care există deja în sistem) care va fi Deținătorul [1.7.] cardului. Pentru mai multe informații, vezi: Customizing Statuses (Processes), Users, Rights După ce ai completat câmpurile, click pe butonul [Add] [1.8.].

Adăugarea informațiilor de bază

Atunci când adaugi un client/card nou, poți alege un Status [1.6.] pentru cardul respectiv. De asemeni, poți selecta un utilizator (care există deja în sistem) care va fi Deținătorul [1.7.] cardului.

Pentru mai multe informații, vezi: Particularizare Statusurilor (proceselor), Utilizatori, Drepturi

După ce ai completat câmpurile, click pe butonul [Adaugă] [1.8.].

Új adatlap
felvétele

După ce ai introdus detaliile personale și cardul este finalizat, persoana de contact setata ca implicită va fi afișată în partea dreaptă a cardului în Contacte. Acest lucru poate fi modificat mai târziu, prin click pe bifa ce apare după de nume [1.9.].

Alapértelmezett
kapcsolattartó

Pentru mai multe informații,vezi: Structura Cardurilor, Gestionarea Sarcinilor > Structura Cardurilor > Contacte

Importarea

Pentru a importa baza de date a clientului tău din Excel în MiniCRM, click pe [Oportunitate nouă] > [Importă] [2.1.] într-un modul.

Pentru mai multe informații, vezi: Importarea

05_importalas

Adăugarea cardurilor adiționale se poate face: urmărind instrucțiunile în câmpul Adăugrea Noilor Clienți, Carduri prin click pe butonul [Card nou] din cardul unui client și selectând o opțiune [3.1.] .

Căutând un client în sistem și apăsând click pe Companie sau Persoană [3.2.] > numele clientului [3.3.] > [Card nou] și selectând o opțiune [3.4.].

Adăugarea cardurilor adiționale

Se poate face:

  • urmărind instrucțiunile în câmpul Adding manually

  • prin click pe butonul [Card nou] din cardul unui client și selectând o opțiune [3.1.]

Új adatlap felvétele
adatlapról

  • Căutând un client în sistem și apăsând click pe Companie sau Persoană [3.2.] > numele clientului [3.3.] > [Card nou] și selectând o opțiune [3.4.].

Új adatlap felvétel
kereséssel

Ú adatlap felvétele kontakt
adatlapról

Pe carduri și contactele cardului poți adăuga informații adiționale (cardului) pentru clientul selectat.

“Datele companiei care figurează în imagini sunt date false, inventate pentru testare.”