Adăugarea de utilizatori și setarea drepturilor

Pentru a gestiona utilizatorii ai nevoie de drepturi de administrator.
Poți să adaugi utilizatori noi sau să setezi drepturile lor în sistem în zona de setări pe care o accesezi dând click pe rotiță din colțul din dreapta sus a ecranului.
În ecranul <Utilizatori> poți adaugă noi utilizatori folosind butonul verde <Utilizator nou>. Va trebuie să adaugi un Nume, Prenume și o adresa de email pentru fiecare utilizator nou.
Video adaugare utilizator nou:

După crearea unui utilizator vei putea să îi setezi drepturile în sistem și preferințele generale:
A. Drepturile utilizatorilor:
Rol: În funcție de ce datele la care

vrei că acel utilizator să aibă acces

va trebui să îi setezi diferite nivele de drepturi

 

Adăugarea într-un grup. Poți să creezi grupuri și să adaugi anumiți utilizatori într-un grup. Acest lucru te va ajută în zona de raportare sau în cazul în care ai agenți restrictionati ce ar trebuie să își vadă oportunitățile între ei.
Accesul la module – Poți alege la ce module să aibe acces un anumit utilizator.
B. Setări generale:
Poți află mai multe detalii despre setările generale pe pagină dedicată Setări profil
Sincronizarea calendarului, schimbarea parolei sau a adresei de email pot fi făcute doar de către fiecare utilizator individual, nu și de către Administrator.