Ghidul MiniCRM pentru afacerea ta: Cum să supraviețuiești crizei cauzate de coronavirus

Strategii, experiențe și idei care pot contribui la supraviețuirea pe timp de criză.

Criza actuală, care s-a răspândit aproape de pe o zi pe alta, a forțat economia să se oprească brusc și leul să înregistreze o scădere, în timp ce numărul pacienților internați a crescut, iar restricțiile au devenit din ce în ce mai severe.

Știrile contradictorii pe internet apar una după alta, relatând despre cât de serioasă este situația economică și epidemiologică și cât de mult va dura.

Criza este reală și nu se va soluționa fără să intervii.

Acum nu e momentul să stai liniștit și să aștepți ca cineva să rezolve această problemă. Trebuie să acționezi. Acționează pentru familia ta. Acționează pentru angajații tăi.

Cu scopul de a te susține în această luptă, am creat un e-book de 165 de pagini, care face parte de fapt din campania noastră, Vesta de Salvare.

E-book-ul cuprinde materiale relevante, bazate pe experiența de peste 10 ani a companiei MiniCRM.

Ești pregătit? Completează formularul și îl vei primi!

Susținere pentru antreprenorii care vor să treacă la acțiune în această situație dificilă.

Acest e-book conține toate materialele noastre scrise și video, care pot fi utile pentru supraviețuirea pe timp de criză.

“Noua realitate”

La ce să ne așteptăm în următoarea perioadă? Cât va dura această perioadă? Care sunt strategiile care nu funcționează? Ce poți de fapt influența?


Ce poți face în situația actuală?

Care sunt pașii de urmat pentru supraviețuirea companiei tale?
Cum să faci schimbări fără să riști tot ce ai construit până acum?


Cum ne ajută MiniCRM?

Acces în culisele MiniCRM: Pentru ce folosim noi CRM-ul și cum ne ajută în această situație de criză?

Vânzări pe perioada crizei

La ce să fii atent acum în procesul tău de vânzare? Ce perspectivă trebuie să adopți ca să ieși învingător din această criză?


Munca la distanță

Pe ce să vă concentrați în munca de la distanță (atât managerii, cât și angajații)? Care sunt instrumentele și software-urile indispensabile în cazul muncii de la distanță?


36 idei de afaceri pe timp de criză

Ce idei de afaceri sunt implementate în această perioadă? Care sunt soluțiile utile în diferite industrii, pentru supraviețuirea pe timp de criză?

Poți citi experiențele și recomandările directorului general, directorului de vânzări și liderului echipei de traineri MiniCRM.

Norbert Leskó

Director general

A înființat compania MiniCRM încă din 2009, de la mijlocul crizei precedente. Conduce compania, cu cei peste 2000 de clienți, de la distanță. Și o face cu succes. În acest e-book vorbește deschis despre situația actuală și provocările acesteia. Oferă însă și sugestii pentru soluționarea acestor provocări.

Gábor Norcen

Director de vânzări

În ultimii ani, Gábor a avut parte de nenumărate discuții legate de problemele zilnice cu care se confruntă specialiștii și directorii din vânzări. Prin prisma experiențelor acumulate, împărtășește cu tine strategii de vânzări și abordări prin care poți ieși învingător din această situație de criză.

Bettina Saleh

Lider echipă de traineri CRM

Experiența acumulată în rolul de consultant a învățat-o cât de importantă este sănătatea mentală, atât pentru o muncă de calitate cât și în motivarea echipei pe care o coordonezi. În acest e-book ne îndeamnă să lăsăm panica la o parte și să devenim oameni și manageri mai buni în această perioadă dificilă.

Acționează acum și adaptează-te rapid. Doar așa vei putea ieși învingător din această criză.

E-book-ul nostru îți oferă suport în acest proces..

Descarcă e-book