IT Helpdesk Specialist Level 1 (limba Română)

Ai deja un pic de experiență în comunicarea cu clienții și îți dorești să înveți cum să îi susții în utilizarea platformei noastre MiniCRM? Construiește-ți cariera alături de noi!

Aplică acum!

Cunoștințe profesionale

Experiență 1-2 ani în comunicarea cu clienții

Ortografie și abilități de scriere foarte bune

Limba engleză la nivel avansat

Ai experiență în folosirea produselor Google (Google Sheets, Google Workspace)

Cunoștințe de limba maghiară constituie avantaj

The MiniCRM Way

I enjoy the day, I experiment, I aim to have a positive impact on the world and I keep learning.

I do the right thing. The right way. With the right people.

Stare de spirit

Succesul nu este o chestiune de noroc

Acordăm o atenție sporită dezvoltării profesionale și personale. Traininguri interne bazate pe ultimele tendințe și bune practici; provocări individuale și de echipă; coaching.

Ce te inspiră la această echipă?

„Oameni cu mintea deschisă, care cunosc importanța concentrării, care sunt serioși și de încredere, gata să ajute în orice moment, dar care știu și cât de importante sunt pauzele și serile sociale pentru o sănătate mintală bună.”

„Echipă tânără, oameni cool și prietenoși.”

De ce este MiniCRM este un loc de muncă bun?

„Un loc de muncă cu multă inspirație, unde comunicarea este cheia, munca eficientă este mantra noastră, bunăstarea nu este neglijată, iar dezvoltarea personală și profesională nu are limite.”

„Este un mediu prietenos în care ideile pot deveni realitate, nici o idee nu este rea pentru că oferim feedback constructiv pentru a ne îmbunătăți!”

Lovable Product

BIX - Premiul pentru cea mai bună experiență a clienților 2020.

Ce este bine la această echipă?

„Oameni cu mintea deschisă, care cunosc importanța concentrării, care sunt serioși și de încredere, gata să ajute în orice moment, dar care știu și cât de importante sunt pauzele și serile sociale pentru o sănătate mintală bună.”

„Echipă tânără, oameni cool și prietenoși.”

Caracteristici

  • Abilități de rezolvare a problemelor și încadrare în termene limită
  • Orientat către client
  • Conștiincios
  • Precis
  • Atent la detalii

Prezentarea produsului

MiniCRM este prezent atât pe piața maghiară, cât și pe cea română. Firma noastră are o istorie de 14 ani, așa că astăzi este folosită de peste 2.000 de IMM-uri maghiare și române. MiniCRM nu este doar un software, ci și un partener dinamic care participă activ la dezvoltarea companiilor. Se adaptează în mod flexibil la așteptările clienților și este întotdeauna gata să ajute companiile, făcând operațiunile de zi cu zi mai eficiente.

Descrierea postului

Căutăm un nou coleg în echipa noastră pe poziția de IT Helpdesk Specialist Level 1 cu limba română, care să ajute clienții noștri business prin telefon și e-mail la rezolvarea întrebărilor sau problemelor tehnice legate de utilizarea produsului nostru MiniCRM.

Te recunoști în descriere?

Te simți confortabil în interacțiunile (telefonice, prin e-mail) cu clienții?

Îți place să lucrezi cu software-uri și computere?

Te motivează provocările care îți testează logica și cunoștințele technice?

Îți dorești să înveți și să te dezvolți în acest domeniu (IT helpdesk level 2, level 3)?

Mod de lucru flexibil

Program: 40 ore/săptămână

Suntem deschiși: atât la posibilități de lucru de la birou, cât și la munca hibrid

Contract de angajare

Aici se află biroul nostru

Te așteaptă proiecte precum acestea:

Suport pentru clienții noștri business prin e-mail și telefon în limba română, ocazional și în limba engleză

Oferirea de soluții la întrebări tehnice și generale legate de abonamente

Colaborarea cu celelalte echipe interfuncționale (echipele de Account Management și Dezvoltare de Produs) în vederea îmbunătățirii produsului nostru MiniCRM

Lovable Workplace

Echipa noastră de aproape 100 de colegi este deja suficient de mare pentru a ne realiza obiectivele, dar încă suficient de mică pentru a menține o atmosferă deschisă, prietenoasă, și de susținere.

De ce este MiniCRM este un loc de muncă bun?

„Un loc de muncă cu multă inspirație, unde comunicarea este cheia, munca eficientă este mantra noastră, bunăstarea nu este neglijată, iar dezvoltarea personală și profesională nu are limite.”

„Este un mediu prietenos în care ideile pot deveni realitate, nici o idee nu este rea pentru că oferim feedback constructiv pentru a ne îmbunătăți!”

De ce este bine să lucrezi aici?

„Atitudinea angajatorului exemplară. Oamenii sunt cu adevărat importanți – nu spunem doar asta. Există o oportunitate de a crește profesional, deoarece există provocări zi de zi.”

„Am continuu o oportunitate de a mă îmbunătăți și mă perfecționa.”

Oferta noastră

Interval salarial: 7.500 - 8.200 RON brut/lun

Onboarding complet și oportunități de formare

Asigurare privată de sănătate

Concediu suplimentar conform regulamentului intern

Dispozitive de calitate (Macbook, smartphone)

Birou modern în Cluj-Napoca

Oportunitate de home office