CRM Technical Consultant (B2B)

Te simți confortabil în lumea IT și ți-ar plăcea să lucrezi la realizarea unor nevoi tehnice complexe? Alătură-te nouă și sprijină procesele utilizatorilor noștri din punct de vedere tehnic!

Aplică acum!

Cunoștințe profesionale

Experiență relevantă de 1-2 ani (analist de afaceri / asistență în IT / consultant în implementare de software)

Cunoștințe avansate de Excel/SpreadSheets/Management baze de date

Afinitate și interes către domeniul IT

Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu spre avansat

Reprezintă avantaj: cunoștințe de bază în programare (JavaScript sau Google App Scripts)

The MiniCRM Way

I enjoy the day, I experiment, I aim to have a positive impact on the world and I keep learning.

I do the right thing. The right way. With the right people.

Stare de spirit

Succesul nu este o chestiune de noroc

Acordăm o atenție sporită dezvoltării profesionale și personale. Traininguri interne bazate pe ultimele tendințe și bune practici; provocări individuale și de echipă; coaching.

Ce te inspiră la această echipă?

“Suportul pe care fiecare membru al echipei îl oferă necondiționat colegilor.”

“Diversitatea background-ului membrilor.”

“Pe partea profesională se oferă completă libertate de a învăța, a experimenta și a găsi cel mai potrivit stil de lucru pentru fiecare. Pe partea personală - am ajuns să ne înțelegem foarte bine foarte rapid. Glume, întâlniri la bere, ieșit la cafea, ieșit la karting, board games sau alte activități.”

De ce este MiniCRM este un loc de muncă bun?

"Ai oportunități reale să crești și să te dezvolți profesional. Mediu de lucru sănătos care ține cu sănătatea ta mintală!"

"În fiecare lună avem o întâlnire online cu toată firma unde se pun întrebări de orice fel și managementul răspunde transparent în fața tuturor. Fiecare feedback este luat în considerare!"

Lovable Product

BIX - Premiul pentru cea mai bună experiență a clienților 2020.

Ce este bine la această echipă?

„Suportul pe care fiecare membru al echipei îl oferă necondiționat colegilor.”

„Diversitatea background-ului membrilor.”

„Pe partea profesională se oferă completă libertate de a învăța, a experimenta și a găsi cel mai potrivit stil de lucru pentru fiecare. Pe partea personală - am ajuns să ne înțelegem foarte bine foarte rapid. Glume, întâlniri la bere, ieșit la cafea, ieșit la karting, board games sau alte activități.”

Caracteristici

  • Team player
  • Orientat către client
  • Abilități bune de comunicare
  • Abilități de rezolvare a problemelor și încadrare în termene limită
  • Gândire în sistem

Prezentarea produsului

MiniCRM este prezent atât pe piața maghiară, cât și pe cea română. Firma noastră are o istorie de 14 ani, așa că astăzi este folosită de peste 2.000 de IMM-uri maghiare și române. MiniCRM nu este doar un software, ci și un partener dinamic care participă activ la dezvoltarea companiilor. Se adaptează în mod flexibil la așteptările clienților și este întotdeauna gata să ajute companiile, făcând operațiunile de zi cu zi mai eficiente.

Descrierea postului

Considerăm foarte important ca clienții noștri să poată exploata cât mai mult posibilitățile oferite de sistemul MiniCRM. Sarcina echipei de Account Management este de a face procesul de introducere a sistemului cât mai ușor posibil, iar tu te vei alătura acestei echipe în calitate de consultant tehnic CRM. Adică, vei implementa nevoi tehnice complexe.

Te recunoști în descriere?

Ai fost mereu interesat de lumea IT? Îți place să creezi și să analizezi rapoarte, simți că Excel și Spreadsheets nu reprezintă o provocare pentru tine?

Precizia este importantă pentru tine și respecți întotdeauna termenele limită?

Nu îți este frică să pui întrebări pentru a înțelege mai bine nevoile și problemele clienților tăi?

Te concentrezi pe rezolvarea problemelor în timpul muncii și îți place să oferi soluții reale?

Loc de muncă bike friendly

Îți poți depozita bicicleta în garajul de la intrarea în clădire.

Mod de lucru flexibil

Program: 40 ore/săptămână

Suntem deschiși la munca: de la birou, hibrid sau de la distanță

Contract de angajare

Aici se află biroul nostru

Te așteaptă proiecte precum acestea:

Suportul tehnic al procesului de implementare cu noii clienți și de re-implementare în cazul clienților existenți.

Personalizarea sistemului MiniCRM în timpul procesului de implementare.

Realizarea unor nevoi tehnice complexe.

Implementarea atentă a nevoilor tehnice ale clientului prin respectarea termenelor limită.

Suportul tehnic pentru munca colegilor din echipa de Account Manager.

Lovable Workplace

Echipa noastră de aproape 100 de colegi este deja suficient de mare pentru a ne realiza obiectivele, dar încă suficient de mică pentru a menține o atmosferă deschisă, prietenoasă, și de susținere.

De ce este MiniCRM este un loc de muncă bun?

„Ai oportunități reale să crești și să te dezvolți profesional. Mediu de lucru sănătos care ține cont de sănătatea ta mintală!"

„În fiecare lună avem o întâlnire online cu toată firma unde se pun întrebări de orice fel și managementul răspunde transparent în fața tuturor. Fiecare feedback este luat în considerare!”

De ce este bine să lucrezi aici?

„Mediu de lucru provocator! Mereu înveți câte ceva! Ai o balanță foarte bună între lucru și viața personală.”

„Echipă deschisă să te ajute și să învețe mai multe!”

„Toți colegii sunt super - Chiar toți. Munca remote sau la un birou mișto. Întâlniri dese cu colegii și diverse evenimente (team building sau altele)”

Oferta noastră

Pachet salarial:
7.800- 8.200 RON brut/lună + comision bazat pe performanță. Salariul fix crește conform sistemului intern de Mastery

Onboarding complet și oportunități de formare

Asigurare privată de sănătate

Concediu suplimentar conform regulamentului intern

Dispozitive de calitate (Macbook, smartphone)

Birou modern într-o clădire de birouri în centrul orașului Cluj.